ineo 558-serie: hogesnelheid allround multifunctional voor elke kantoorgrootte

Amsterdam, 30 mei 2017 - De nieuwe ineo 558-serie van DEVELOP combineert uitstekende productiviteit en betrouwbaarheid met uitgebreide smartphone- en tabletconnectiviteit. Voeg hier nog het brede scala van individuele opties, de intuïtieve bediening en de veelzijdige afwerkingsmogelijkheden aan toe en u hebt de ideale oplossing gevonden voor supersnel monochroom printen van eersteklas kwaliteit.

"Deze nieuwe serie van allround zwart/wit multifunctionals is ontwikkeld voor uitmuntende resultaten in elk kantoor, groot of klein," aldus Robin Schieveen, product manager bij Konica Minolta Business Solutions Nederland. "In de publieke of private sector, verzekeraars, banken, uitzendbureaus of overheidsinstellingen — overal waar behoefte is aan een krachtige monochroom printer vormen deze vier A3-machines de ideale oplossing." Met alle belangrijke afdruksnelheden in huis — 30 ppm (ineo 308), 36 ppm (ineo 368), 45 ppm (ineo 458) en 55 ppm (ineo 558) — en een groot aanbod van allerlei standaard en optionele functies, levert de ineo 558-serie meerwaarde voor elke kantooromgeving.

Uitgebreide functionaliteit

De ineo 558-serie is bedoeld als antwoord op de veranderende wensen van klanten wat betreft verbeterde invoer- en uitvoerfuncties die essentieel zijn voor elke topklasse allroundprinter. Met name in kantoren waar hoge eisen worden gesteld aan kwaliteit, betrouwbaarheid en productiviteit, leveren deze machines de functionaliteit die nodig is om grote documentvolumes snel en efficiënt te verwerken.

Mobiele connectiviteit

Naadloze connectiviteit met smartphones en tablets is essentieel voor het hedendaagse mobiele werken. De ineo 558-serie biedt opties zoals Wi-Fi, Bluetooth LE en NFC-technologie waarmee mobiele medewerkers kunnen genieten van het stressvrij printen en scannen van documenten, direct van en naar hun mobiele apparaat — zonder omweg via een desktop-pc of laptop. Op welke manier de kantoorgebruiker ook werkt, met dit systeem kan hij altijd uit de voeten.

Intuïtieve bediening

Het 9-inch multi-touch screen zorgt voor een intuïtieve bediening van alle verschillende functies. Door de hoge mate van gebruiksvriendelijkheid en het grote bedieningsgemak zijn de systemen van DEVELOP voor het kantoorpersoneel een plezier om te gebruiken, mede doordat het touchscreen is in te richten volgens de specifieke wensen van de gebruiker. Bovendien betekent het ‘één kennen — alle kunnen bedienen’-principe dat voor alle ineo-kantoorsystemen geldt, dat voor al deze systemen dezelfde werkmethodes, dezelfde specificaties en dezelfde mogelijkheden gelden. De gebruiker zal de comfortabele bediening van elke ineo-machine herkennen. Bovendien is naadloze integratie gegarandeerd als er een machine uit de ineo 558-serie wordt toegevoegd aan een reeds bestaand netwerk.

Energiebesparende prestaties

Met de ineo 558-serie kunnen bedrijven van 's morgens vroeg tot 's avonds laat vertrouwen op een hoogwaardig kantoorsysteem die zuinig met energie omgaat. De gebruiksvriendelijke energiebespaarfuncties scoren hoog in de normen van de branche, met bijvoorbeeld een stroomverbruik van slechts 0,5 W in de slaapmodus. Met een CO2-emissie die ook lager is dan die van de vorige modellen, is de ineo 558-serie tevens een milieuvriendelijke oplossing.