Geslaagde Develop dTOUR 2015

Amsterdam, 16 november 2015 – Donderdag 29 oktober organiseerde Develop de dTOUR 2015 in Dock3 te Antwerpen. Develop Partners uit België en Nederland kwamen naar dit event om zich te laten informeren en inspireren tijdens plenaire sessies en interactieve workshops over nieuwe hardware, mobile technologies en scan routing.

De keuze om onze Nederlandse en Belgische Partners samen uit te nodigen is heel bewust. “The best of both worlds,” zegt Xavier Biermez, Managing Director Konica Minolta Business Solutions NV/SA België &  BV Nederland, “samen maken we het soortelijk gewicht van de lage landen zwaarder”. Samenwerking kenmerkt Develop. “Wat onze Develop Partners delen is dat we dicht op de klant zitten, snel schakelen. Het is de taak van Develop om onze partners hierbij optimaal te ondersteunen door expertise en ervaring van België en Nederland te bundelen,” aldus Paul van Driel, General Manager Indirect Sales België en Nederland. Consumentenpsycholoog Herman Konings gunt ons een kijkje in de toekomst in zijn workshop over trends en toekomstverwachtingen. Om met Abraham Lincoln te spreken: “The best way to predict the future is to create it”. Develop heeft met deze dTOUR 2015 een flinke stap in de goede richting gezet.